5 Marketing Trends για το 2025

marketing trends 2025

Το digital μάρκετινγκ αλλάζει, εδικά με την παρουσία του AI και ο κλάδος προσπαθεί να προσαρμοστεί αποδεχόμενος την αβεβαιότητα. Εδώ θα ανακαλύψουμε τις κορυφαίες τάσεις του ψηφιακού μάρκετινγκ για να διαμορφώσετε τη στρατηγική σας το 2025.

1. Data Analytics

Για το 2025, οι τάσεις στην ανάλυση δεδομένων αναμένονται να εξελιχθούν με βάση την ανάπτυξη τεχνολογιών και την εφαρμογή του AI. Πολλοί marketers αντιμετωπίζουν προβλήματα με την ακρίβεια των δεδομένων που συλλέγονται, κάτι που καθιστά δύσκολη την αξιολόγηση της απόδοσης των καμπανιών τους.

Η παρακολούθηση του customer journey και η αξιολόγηση των δεδομένων είναι αναγκαία για την επίτευξη καλύτερων αποτελεσμάτων.

2. Digital Advertising

Αν είστε υπεύθυνος για το digital marketing, θα χρειαστεί να βρείτε τη σωστή ισορροπία μεταξύ AI και ανθρώπινης προσέγγισης το 2025.

Το AI προσφέρει πολλές δυνατότητες για αυτοματοποίηση, αλλά δεν μπορεί να αντικαταστήσει την ανθρώπινη δημιουργικότητα και την ικανότητα σύνδεσης με το κοινό σε συναισθηματικό επίπεδο.

Για παράδειγμα, οι νέες ΑΙ διαφημίσεις της Coca-Cola για τις γιορτές, δέχτηκαν πολλές επικρίσεις.

O Ian Forrester μάλιστα δήλωσε:

“Η διαφορά ανάμεσα στην AI και στην αυθεντική διαφήμιση ήταν ξεκάθαρα στην αίσθηση ζεστασιάς που προκαλούσαν. Η “αυθεντική” διαφήμιση κατάφερε να μεταφέρει αυτήν τη ζεστασιά στο 33% των θεατών, ενώ οι διαφημίσεις με την AI εκδοχή έμειναν αρκετά πίσω σε αυτό το ποσοστό. Παρόλο που το AI δημιουργεί εικόνες που χαριτωμένες και ζεστές, οι θεατές μπορούν να αντιληφθούν την τεχνητή φύση τους, κάτι που μειώνει την αυθεντικότητα και την συναισθηματική τους επίδραση.”

3.SEO

Αν ασχολείστε με το SEO, τότε ίσως θα ήταν καλό να διαβάσετε το άρθρο «Μια νέα εποχή για το SEO: Εκμεταλλευόμενοι το YouTube, το LinkedIn και τις στρατηγικές διασύνδεσης καναλιών για επιτυχία».

Το μερίδιο του YouTube ήταν σχεδόν 7,0%. Το μερίδιο του ChatGPT ήταν πάνω από 4,3%. Το συνδυασμένο μερίδιο των Facebook, Twitter, LinkedIn, Reddit, Pinterest και Perplexity ήταν σχεδόν 3,4%. Και το μερίδιο του Bing ήταν σχεδόν 2,0%.

Έτσι, φαίνεται ηδη πως το πιο σημαντικό να αξιοποιήσετε το YouTube – τουλάχιστον για το άμεσο μέλλον στη SEO στρατηγική σας.

4. Digital PR

Μπορεί να ακούγεται περίεργο το Digital PR, ωστόσο, ο Spencer Stuart παρατήρησε ότι το 34% των CMO των Fortune 500 ηγούνται και άλλων τμημάτων εκτός του marketing, όπως η επικοινωνία. Η εταιρεία σας θα ωφεληθεί πραγματικά από την ανάπτυξη μιας digital καμπάνιας PR.

5. Omnichannel Marketing

Οι πελάτες θέλουν να έχουν το ίδιο καλό experience σε όλες τις πλατφόρμες. Γι’ αυτό, η εταιρείες πρέπει να κατευθυνθούν σε μια στρατηγική που να επικεντρώνεται στον πελάτη και να ενσωματώνει όλα τα κανάλια, δημιουργώντας μια συνεπή εμπειρία.

Read Also

Το digital μάρκετινγκ αλλάζει, εδικά με την παρουσία του AI και ο κλάδος προσπαθεί να προσαρμοστεί αποδεχόμενος την αβεβαιότητα. Εδώ θα ανακαλύψουμε τις κορυφαίες τάσεις...

Η Google έφερε το “Ask For Me”, ένα νέο εργαλείο που χρησιμοποιεί AI για να καλεί τοπικές επιχειρήσεις εκ μέρους των χρηστών. Τι είναι το...